Про нас
Шановні Партнери! Наша компанія є виробником одноразового посуду і запрошує Вас до взаємовигідної співпраці. Нашими основними перевагами є гнучкість, порядність і контроль за якістю. Будемо раді відповісти на будь-яке Ваше запитання або відгукнутися на будь-яку Вашу пропозицію.
На сьогодні ми готові запропонувати:
стакани паперові білі (з односторонньою ламінацією)
стакани паперові кольорові (з односторонньою ламінацією)
кришки для паперових склянок
супутні товари
Про нашу продукцію і матеріали у виробництві
Ми є виробником якісних одноразових паперових склянок.
На сьогоднішній день, ми пропонуємо своїм клієнтам купити одноразові паперові стаканчики абсолютно різні за обсягом. Крім того, ми виготовляємо свою продукцію виключно з якісних матеріалів і на сучасному обладнанні.
В якості основи для наших склянок використовується імпортний фінська картон, відрізняється свої привабливим білим кольором.
Пропонуємо вигідні оптові ціни.
Телефонуйте і обов'язково домовимося.
Завжди раді співпраці.
Stakan.in.ua – паперові стаканчики.
Історія створення паперових склянок
Жив у 19-му столітті, в Америці, успішний підприємець на ім'я Х'ю Мур. Саме він винайшов паперові стакани в свій час. Не повірите, але навіть у 1907 році паперові одноразові стакани користувалися великим попитом, і кожен намагався купити їх собі. А все через те, що була велика потреба вирішити проблему інфекційних захворювань, які поширювалися з неймовірною швидкістю в Америці. Ви напевно бачили фотографії в Інтернеті, що відобразили спеціальні краники на вулицях, з яких в ті часи американці пили воду. До речі, такі краники були не тільки в Америці. Так от, біля цих кранів розташовувалася металева кружка, якою користувалися всі, хто хотів. Завдяки цьому і поширювались інфекційні захворювання.
Проблему, як Ви вже зрозуміли, вирішили одноразові стаканчики. Найскладнішим було переконати американців перестати користуватися безкоштовною громадської посудом. Проводилася навіть спеціальна кампанія, яка називалася "Боротьба з мікробами!". Випускалися плакати, що рекламують одноразовий посуд, проводилися спеціальні бесіди в школах, на заводах, у всіх їдальнях. Чи варто говорити, що Х'ю Мур брав активну участь у цій кампанії? Зрештою, мета була досягнута, американці звикли до паперових стаканів, а сьогодні така посуд користується попитом по всьому світу.