Секрет успеха Starbucks.
Перше заведення Starbucks відкрите в 1971 у Сіеттлі та зберегло первозданний вигляд. Інтер'єр і оформлення його не змінилося, тому його називають «музеєм Starbucks».
У магазині троє приятелів продавали кавові зерна власного обсмажування. Для уникнення проблеми видихання кави, що довго зберігається на складі, був розроблений власний метод отримання кави-порошку. На прохання клієнтів у кав'ярнях почав продаватися кава без кофеїну.
Відвідувачі цінують Starbucks за можливість поспілкуватися в комфортних умовах із друзями або діловими партнерами.
Для цього створені умови — зручні меблі, приємний ненав'язливий інтер'єр, безплатний доступ до інтернету, особливе планування приміщень.
Діяльність Starbucks будується на принципах дбайливого виробництва і чесної торгівлі, використовується законна праця та підтримуються заходи на користь захисту довкілля й екології.
⠀
Ідея писати на склянках імена людей, які замовляли напій і голосно вимовляти їх на весь зал, стала виділяти Starbucks серед конкурентів.
Бариста має відкрито та доброзичливо спілкуватися з відвідувачами. Це офіційно зафіксовано в обов'язках. Працівник і клієнти мають мати відкритий візуальний контакт. Основна ідея бренда — «спілкування та ще раз спілкування!».
Фундаментальний принцип закладу, від якого не відступають — світле приміщення з денним світлом, що проникає, але водночас не сліпить очі.
Складається враження, що компанія робить усе заради комфорту людей. Але маркетингові уловки все ж розробляються. Наприклад, використання гофрокартонних кілець для паперових склянок (термошокол), щоб було не гаряче рукам. Кільця надаються безплатно, але під час доплаття можна отримати кільце з поліуретану з емблемою Starbucks. Його можна використовувати під час наступних покупок. Або термостакани, купивши які, надалі клієнт використовуватиме для інших напоїв. А логотип Starbucks створюватиме рекламу бренду.
⠀
Зайшовши до кав'ярні, ви почуєте приємну ненав'язливу музику. У той момент ця сама пісня гратиме у всіх кав'ярнях мережі.
Діас Капс (Виробництво і продаж паперових склянок гуртом і в роздріб)
- Види паперових склянокДля багатьох з нас паперові склянки відрізняються між собою розміром і розквітом, іноді споживач помічає незвичну текстуру склянки. Потребувачу зручно і він просто не задумується, чому це так.Повна версія новини